Wednesday, August 15, 2007

delilerden sen anlarsın konuş onunla

delileryerlerdelerhersihirlidirlerkerametindenbüyürlercanavarmayalarlargözlerininsiyahıcanavarlabirbüyürateşinüzerindenatlareteklerinitoplamazlarpireleridevekimsebilmezgerçekrenklerinisarılamazsınçokhareketlidirlersadeceutandıklarında -kivakideğildir-gülmezleraşkarşisttirlerçiçektakarlarçabucaksoyunurlarkatkattürlükıyafetvardırüstlerindeoysaçokgezerlerakıllarıbiröylebirböyleeserrüzgarsanırsınöteyesavrulanağaçsanırsınonakurulansalıncakaltındauyunansaklanbaçençokrüyagörürlergündüzünsaklanırlarriyalarında

4 comments:

tranko buskas said...

aptallık başkadır delilik başka... sen konuşabilir misin bir deliyle? sıkılmadan. aptal değil, deli olduğuna içten inanarak?!

nuranima said...

ben konuştum bir deliyle, gerçekten deliyle.
bana nasıl olduğumu sordu, içtendi, yalansızdı. sanırım anahtar bu, içtenlik,
delilik ciddi bir iştir zira.
ama güneşte beklemiş bira değil sidik kokar.

arzuozsoy said...

delilerden ben anlarim ama konusamam su an onlarla...
mesgulum israr etme..
bi ara tedavi ederim seni de...;)
ss
ao

bana da beklerim sekerim...;)

http://arzuozsoy.spaces.live.com/

blue galactic monkey said...

deliliğini seven kadın
esrikliğini bilen kadın
kendi deliliğini gözlerimde gördüğünde, gelip beni öpen kadın